Trening za rekreativce
Budite fit!
RSS

Online fitness trener RSS
Arhiva
« » lis 2017
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Brojač posjeta
15868
Blog
petak, kolovoz 6, 2010
Dosad sam imao velik broj kontakata sa početnicima koji zele rekreativno trenirati da bi poboljsali svoju formu (čitaj izgled). Bez obzira na motiv bitno je da čovjek zeli trenirati i unijeti prave promjene u zivot.

Dosta njih mi je postavljalo pitanja ili osobno (dosta njih sam trenirao) ili online (putem maila i facebooka).

Neki su postigli zapanjujuće rezultate (spremniji su bili od nekih mojih sportasa, što zbilja nije lako), drugi su pak imali samo početnu navalu adrenalina da bi ubrzo odustali i vratili se starim navikama.

S jedne strane ih mogu razumijeti (posao, obaveze i sl.) ali s druge to nije opravdanje jer se sve moze organizirati (ipak mi na mojoj internet stranici pise “ Kad ima volje ima i načina“). Imam primjera gdje su ljudi organizirali posao, ženu, djecu, prijatelje i trening.

Bitno je ne odustati na početku, nakon nekoliko tjedana sve to prede u naviku i rutinu i ne mozete preskociti treninge (navuceni ste – jedina dobra ovisnost).

Imam nekoliko priča koje cu podijeliti s vama, vezano uz osobe koje su mi dolazile u teretanu, neki su najuporniji, a neki drze rekord u najbrzem odustajanju od nečegaJ

Priča prva (tj. slučaj prvi): Dosao mi jedan decko u teretanu, 26 godina, žena, dijete, mala privatna firma. Dvije godine nije potrcao, operirao aduktore (prepone), skoro 100 kg tezak.

Zeli smanjiti kilograme (skoro 100 kg tezak), povecati snagu, povecati izdrzljivost, ponovno igrati nogomet i kosarku rekreativno i dr....Na pocetku sam bio i ja skeptican kako ce to sev ici.

Trenirali smo 4 puta tjedno, promijenio je prehrambene navike, bio discipliniran...

Nakon 6 mjeseci desilo se sljedece; tezak 84 kilograma (izgubio 16 kg), u dead liftu digao 170 kg, bench press 90 kg, 15 zgibova sa zamahom (keeping pull-ups), izdrzljivost radio s mojim nogometasima (4x4 minute na 90 – 95% opterecenja), 100 trzaja s girjom (kettlebell snatch) u 5 minuta. To su samo neki od rezultata koje je postigao. Na početku kada je dosao nije mogao 50% od tih rezultata koje je postigao nakon 6 mjeseci.

Uz sve to nisu mu trpjele poslovne i privatne obaveze. Treninzi su mu trajali po 60 minuta, što znači da nije gubio cijele dane na treninge (što obično ljudi misle da je potrebno).

Čovjek je postao zvijer u 6 mjeseci.....Ako je on mogao zašto ne bi i vi.....

fitnesstrener @ 13:50 |Komentiraj | Komentari: 0
Anketa
Tjedno trenirate:



web stranice




Sportski trening RSS
Nema zapisa.
Youtube
Nema zapisa.
Index.hr
Nema zapisa.