Trening za rekreativce
Budite fit!
RSS

Online fitness trener RSS
Arhiva
« » sij 2010
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Brojač posjeta
15996
Blog - siječanj 2010
ponedjeljak, siječanj 11, 2010

Velik broj osoba svakodnevno odlazi nepripremljena na skijanje. Posljedice toga je velik umor nakon par dana a često i teže ozljede lokomotornog aparata (najačešće koljena).

Da bi se umanjila mogućnost povređivanja na skijanju te da bi skijanje bilo ugodnije (bez jakih mišićnih upala) najbolje je barem 3 – 4 dana prije skijanja napraviti treninge (2 – 3 puta tjedno) na kojima rade ciljane vježbe za skijanje.

Za jakost nogu preporučljivo je raditi različite varijante čučnjeva na stabilnim i nestabilnim površinama (zračni jastuci) podlogama. Opterećenje se može sastojati od vlastitog tijela ili od vanjskog opterećenja (utezi, bučice, girje). Kod tih vježbi je jako bitna pravilna tehnika (utegnuta leđa, pravilno disanje). Uz te vježbe treba provoditi vježbe ravnoteže na različitim balans daskama i drugim rekvizitima (BOSU i sl.). takve vježbe će nas pripremiti za prijenos težine kod skijanja i povratak ravnoteže nakon određenih kretnji.

Kada je riječ o vježbama za noge ne treba forsirati samo kvadricepse nego treba raditi i vježbe za zadnju ložu (npr. pregib na pilates lopti) i listove (podizanje na prste).

Osim vježbi za noge treba provoditi i vježbe za trup poput različitih izdržaja u prednjem mostu (vježba plank), sklekovi ili bench press, leđna ekstenzija (tzv. leđnjaci) i jos mnogo drugih zanimljivih i efikasnih vježbi.

Osim treninga snage trebalo bi provoditi i cardio treninge što znači da bi trebali odabrati neku aktivnost poput trčanja, vožnje bicikla, plivanja, rolanja (ili još bolje kombinaciju više njih) da bi poboljšali izdržljivosti i pripremili kardiovaskularni sustav na napore koje nosi skijanje.

Zadnje što ostaje da bi sve ovo napravili je da sami sebe motiviramo na vrijeme i krenemo s treningom. Ako tako napravimo tijelo će nam biti zahvalno a biti ćemo zadovoljniji na skijanju i ponosni na sebe što smo tamo došli spremni.

fitnesstrener @ 16:32 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Anketa
Tjedno trenirate:



web stranice




Sportski trening RSS
Nema zapisa.
Youtube
Nema zapisa.
Index.hr
Nema zapisa.